
0 نظر
یکشنبه 27 مرداد 1398نوشته مدیر
خبر
4754 بازدید
نشست شرکت های همکار بانک ملی ایران
جناب آقای دکتر رودگر در جلسه رفاهی ویژه پرسنل محترم بانک ملّی ایران به ضرورت ارائه تسهیلات با کیفیت و شرایط ویژه تاکید کرد.
به گزارش واحد خبر شبکه کشوری بی پی کارت روز یکشنبه مورخ 27 مرداد ماه سال 1398 جلسه ای با مدیریت و هماهنگی جناب آقای دکتر رودگر ،کارشناس بازاریابی بانک ملّی ایران و با حضور جناب آقای نجفی مدیر اداره رفاه کارکنان بانک ملّی ایران و شرکت های همکار بانک ملّی، در محل سالن جلسات اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک ملّی ایران برگزار گردید.
دکتر رودگر در این نشست ضمن معرفی شرکت های همکار هدف از برگزاری این جلسه را ،ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به پرسنل بانک ملّی ایران اعلام نمود.
او با اشاره به حساسیت ارائه خدمات با کیفیت و در شان و شخصیت پرسنل محترم بانک، خاطرنشان کرد: که ارائه هرگونه تسهیلات رفاهی می بایست دارای استاندارها و مزایای ویژه باشند.
مدیر اداره رفاه کارکنان زوایا و نیازهای پرسنل را ارزیابی و با ارائه این مطالب از شرکت های همکار خواستار معرفی خدمات قابل ارائه گردید. در ادامه این نشست مهندس مهدوی مدیر عامل شرکت بارمان پارسه امرتات با معرفی کارکرد ها و زیرساخت های شبکه کشوری بی پی کارت ،خدمات و سرویس های قابل ارائه مطرح نمود.
او با اشاره به مشارکت سایر سازمان ها در زمینه استفاده از خدمات رفاهی بی پی کارت ،حفظ شان و شرافت انسانی را رمز موفقیت این شبکه دانسته است.
مهندس اکبری معاون توسعه کسب و کار شبکه بی پی کارت با اشاره به انجام تحقیقات در خصوص رفتارشناسی مشتریان،شبکه بی پی کارت به صورت خودکار پیشنهاداتی به اعضای شبکه ارائه می نماید، تا مطابق با سلایق و نظرات، بهترین گزینه ها در اختیار اعضا قرار گیرد.
همچنین در این جلسه با بررسی شبکه امتیازی بی پی کارت، مزایای استفاده از این شبکه با ابعاد و رویکردی جدید مطرح گردید.