
0 نظر
یکشنبه 13 مرداد 1398نوشته مدیر
خبر
7044 بازدید
جلسه مشترک با شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون ( ایریسا )
پیرو جلسه برگزار شده ، مورخ دوم مرداد ماه 1398 با شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، جلسه ای با موضوع بررسی فرآیند های شبکه بی پی کارت با شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون ( ایریسا ) مورخ 13 مرداد ماه 1398 با حضور جناب آقای مهندس ایرج فخری نجف آبادی مدیر عامل محترم شرکت ایریسا ، جناب آقای جلالی پور مدیر دیتا ، جناب آقای ریاضی ، جناب آقای دکتر فرزاد گرامی مدیر عامل شرکت بازار اجتماعی سرآمد ایرانیان ( باسا ) ، جناب آقای اکبری کارشناس محترم اداره بازاریابی اداره امور شعب بانک ملّی ایران استان اصفهان ، جناب آقای کاظمی کارشناس محترم IT اداره امور شعب بانک ملّی ایران استان اصفهان و جناب آقای مهندس مهدوی مدیر عامل شرکت بارمان پارسه امرتات ، جناب آقای مهندس اکبری معاون توسعه کسب و کار شرکت بارمان پارسه امرتات و جناب آقای مهندس حیدری پور مدیر شعبه استان اصفهان شرکت بارمان پارسه امرتات در شهر اصفهان برگزار گردید .
جناب آقای مهندس ایرج فخری نجف آبادی مدیر عامل محترم شرکت ایریسا در این نشست با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین عامل رشد و پالایش هر مجموعه ای است و افزایش انگیزه در نیروی انسانی در تحقق این هدف بسیار حائز اهمیت می باشد و دراین راستا رسیدگی، تحول و ارتقاء خدمات رفاهی کارکنان از مهمترین عوامل افزایش انگیزه کارکنان محسوب می گردد ، از این رو با تاسیس شرکت بازار اجتماعی سرآمد ایرانیان ( باسا ) امکان استفاده از خدمات رفاهی به صورت کاملا ویژه برای پرسنل و شرکت های تابعه فولاد مبارکه صورت پذیرفته است.
جناب آقای دکتر فرزاد گرامی مدیر عامل شرکت بازار اجتماعی سرآمد ایرانیان ( باسا ) در ادامه این نشست افزود: شرکت باسا با بهرگیری از دانش فن آوری اطلاعات و تشکیل تیم اختصاصی در این حوزه در راستای تکمیل زنجیره تامین و خدمات رفاهی با بهرگیری از جدیدترین متد روز دنیا فعالیّت خود را آغاز نموده است .
در ادامه این نشست جناب آقای مهندس مهدوی مدیر عامل شرکت بارمان پارسه امرتات ، با معرفی کنسرسیوم پارسه و فرآیند تحقیق و توسعه از فاز صفر تا زمان بهربرداری از شبکه بی پی کارت را شرح داد.
وی افزود: این شبکه با عنایت به نیاز عموم در دریافت خدمات سریع ، صحیح و با حفظ کرامت انسانی ؛ پیشتاز در یکپارچه سازی مدیرت خدمات پرداخت الکترونیک در حوزه کسب و کار های خلاق می باشد و در همین راستا با پیاده سازی زیر ساخت های فنی بسیار قوی امکان بهره برداری از خدمات رفاهی را برای کلیه سازمان ها فرآهم نموده است؛ همچنین با مشارکت هزارن واحد صنفی معتبر در سراسر کشور، شبکه پذیرندگی به صورت یکپارچه آماده ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به اعضای این شبکه خواهند بود .
جناب آقای کاظمی کارشناس محترم IT اداره امور شعب بانک ملّی ایران در استان اصفهان: بانک ملّی ایران را یک بانک خدمت رسان در بخش هایی از کشور است که شاید ارائه خدمات بانکی هیچ توجیه اقتصادی نداشته باشد و بانک ملّی ایران بدون منت این خدمت رسانی را ارائه می نماید.
وی اظهار داشت: بانک ملّی ایران همیشه در ارائه خدمات با کیفیت به عموم پیشتاز بوده و شبکه بی پی کارت با ارئه خدمات رفاهی با همکاری بانک ملّی ایران در قالب شبکه تخفیف، اعتبار و امتیاز، رسالتی جز خدمت رسانی به عموم مردم ایران زمین نخواهد داشت .
در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت بازار اجتماعی سرآمد ایرانیان، پس از بررسی موارد مطروحه افزود : شرایط همکاری با شبکه بی پی کارت می تواند دستاورد هایی را برای هر دو مجموعه به ارمغان آورد و به همین منظور پس از بازرسی از شرکت های کنسریوم پارسه، و تشکیل جلسه فنی و رونمایی از زیر ساخت های این شبکه، امکان همکاری های مشترک برای هر دو مجموعه مشخص خواهد شد .