با خرید از این مرکز امتیاز کسب کنید و در قرعه کشی جشنواره برگزار شده شرکت کنید و جهت مشاهده امتیازات کسب شده و نتایج جشنواره به پنل خود مراجعه کنید
گروه پارسه با بیش از 10 سال فعالیت مستمر و مفید در زمینه های مشاوره، اجرای کمپین های تبلیغاتی، تحقیق بازار و شناسایی بازار های هدف ، توسعه صنعت نرم افزاری برای مشتریان خود و با بهرمندی از سرویس های فناوری اطلاعات در زمینه فروش و ارائه خدمات به آنان تشکیل گردید .
ایجاد مجموعه ای ساختارمند و قوی متشکل از فعالان و متخصصان تراز اول حوزه تبلیغات، ، حوزه بازرگانی و حوزهIT از مهمترین دستاورد های این گروه به شمار می رود .
مجوز های کانون آگهی و تبلیغات پارسه و شرکت بارمان پارسه امرتات
کانون آگهی و تبلیغاتی ( پارسه ) به استناد آیین نامه تاسیس و نظارت بر نحوه فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی و مصوبه جلسه مورخه 85/7/5 کمیته تبلیغات استان تهران، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 8/19699/3722 ، فعالیت رسمی و قانونی خود را آغاز نمود. با توجه با سابقه درخشان بیش از 10 ساله خود، با بهره گیری از بالاترین فناوری و تخصص و تعهد سعی در ایجاد بستر های تبلیغاتی و ارائه خدمات با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های جهانی دارد.
با توجه به اینکه هم اکنون در برهه ای از زمان که علم تبلیغات به سرعت در حال پیش روی است قرار داریم و رشد و توسعه کلیه واحد های صنفی، تجاری و تولیدی نیز به این مهم بستگی دارد و کوچک ترین غفلت سالها عقب ماندگی را در پی خواهد داشت، کانون تبلیغات پارسه ، خود را موظف می داند با تمام قوا و با تلاش بی شائبه و شبانه روزی این مهم را برای مشتریان خود به اجرا در آورد. باور ما بر استفاده از امکانات موجود و به کار گیری فناوری روز دنیا، تحقیق و توسعه کسب و کار مشتریان، با به کار گیری تخصص و تجربه و بهترین ابزارها و رسانه های موجود، مطابق با بازار هدف و بودجه مشتریان استوار است. این باور را لازمه موفقیت دو جانبه خود و مشتریان دانسته و با حرکت به سمت تامین رضایت مشتریان بر دانسته های خود می افزاییم، و این چیزیست که کانون آگهی و تبلیغات پارسه را از سایر رقبا متمایز ساخته است.
پارسه در آبان ماه سال 95 با شرکت بارمان پارسه امرتات (به شماره ثبت 501572 (( سهامی خاص )) همگام گردید تا طرحی نوین در راستای رفع معضلات اقتصادی کسب و کار و خانوار ایرانی ( با عنوان بی پی کارت ) را به اجرا در آورند.
شرکت بارمان پارسه امرتات ، شرکت مبتکر کارت های چند منظوره بانکی با عنوان ( بی پی کارت BPCard ) می باشد که ماموریت ایجاد و یا توسعه مدیریت کسب و کاربازار اصناف را در چهار گروه پزشکی، تفریحی رفاهی، خرید کالا و خدمات به عهده دارد .
این شرکت با دارا بودن محصولات نوآورانه و بعضا منحصر به فرد خود ، توانسته است نظر بسیاری از کسب و کار های دولتی و خصوصی را به سوی خود جلب کند و خود را به عنوان یکی از قوی ترین شرکت های فعال در زمینه خدمات جذب مشتری ، رونق بخشیدن به کسب و کار های کوچک و بزرگ ، بالا بردن قدرت خرید اقشار مختلف در جامه در کشور معرفی نماید تا جایی که طی تفاهم نامه ای با بانک ملی ، شرکت فاراتجارت کاسیان ، بیمه ایران ، شرکت پرداخت الکترونیک پست و با همکاری شرکت شرکت داده ورزی سداد مجوز شبکه کارت های اعتباری و امتیازی به عنوان شرکت همکار در مجموعه شرکت های همکار بانک ملی اخذ نموده است .
قدرت اجرای تخصصی ، قدرت عمل ، انعطاف در گسترش فضای کاری در سطح کشور با دارا بودن بیش از 20 شعبه فعال و مجهز و دارای پرسنل آموزش دیده و متخصص در سراسر کشور و بالاخص در کلانشهرها شرکت بارمان پارسه امرتات را تبدیل به یکی از برترین قطب های بازرگانی در شاخه فعالیت خود نموده است .
امید است تشکیل کنسرسیوم پارسه بتواند کمک شایانی به رونق بخشیدن به کسب و کار مشتریان بردارد.
يکي از ابزارهاي مهم ارتباطي در کسب و کار، تبليغات ميباشد. موفقيت يا عدم موفقيت بسياري از سازمانها و شرکتها در گرو فعاليتهاي تبليغاتي آنهاست.
گرچه معمولا مخاطبان در تبليغ، از حرکتهاي نو و جديد استقبال کرده، نسبت به آن علاقه نشان مي دهند؛ ليکن بسياري از مبلّغين با گذر زمان، نسبت به رفتار خاص و شيوه تبليغي خود عادت کرده و همواره جاذبه هاي اوليه روشهاي خود را در ذهن نگه مي دارند و تصور مي کنند اين جاذبه هنوز باقي مانده و اکنون نيز همان زيبايي ابتداي اجراي طرح را دارا است؛ ولي با دقت بيش تر، در مي يابند گاهي يکنواختي اجراي طرح در مدّت زياد، غبار خستگي بر اندام آن نشانده و مبلغ از اين امر بي خبر مانده است.
اين در حالي است که نوآوري و حرکت در مسيرهاي تازه نخستين رمز موفقيت صنعت تبليغات است. وجود کالاهاي متشابه در نتيجه ايجاد رقابت ميان سازمانها و نياز هرچه بيشتر به جذب و حفظ مشتري, کسب و کارها را به نوآوري در تبليغات خود وادار مي کند. در اين مقاله ضمن بيان موضوعاتي در خصوص نوآوري و تبليغات به نقش نوآوري در تبليغات نيز شده است.
عوامل رشد صنعت تبليغات
صنعت تبليغات عوامل رشد متعددي دارد که مهمترين آنها به شرح ذيل مي باشد:
• رشد سريع صنعت داخلي:
بدون رشد صنعت داخلي امکان رشد و توسعه تبليغات تجاري را نمي توان تصور کرد. در کشورهاي صنعتي بزرگ فن تبليغات از پشتيباني يک صنعت قوي و يک بودجه سنگين و تکنيک هاي پيشرفته براي امکان رشد و توسعه برخوردار است. در حالي که در کشورهاي غيرصنعتي نه چنين بودجه اي مي تواند صرف تبليغ شود و نه تکنيکي پيشرفته وجود دارد که امکان تهيه هر نوع ابزار تبليغاتي مناسب تر فراهم آيد. در حقيقت مبلغ قبل از ايده پردازي مجبور است ذهن خود را بر روي هزينه ها و همگام سازي تبليغات با بودجه در نظر گرفته شده متمرکز نمايد.
• بالا رفتن قوه خريد مردم:
مصرف کننده يک طرف ديگر رشد و توسعه تبليغات تجاري را تشکيل ميدهد. اگر مصرف کنندگان يک کشور قدرت خريد کافي براي خريد مصنوعات در اختيار نداشته باشند و مصرف اين قبيل کالاها براي عدهاي محدود باشد تبليغات از پشتيباني مهم ديگر خود محروم شده و قادر به رشد و توسعه نخواهد بود، و اين امر نيز يکي ديگر از معضلات اثر بخشي تبليغات در کشور هايي است که قدرت خريد در اقشار مختلف جامعه پايين است. همچنين فعاليت تبليغاتي اهميت زيادي در رقابت دارد. تبليغات، محصولات جديد را به عموم مردم معرفي مي کند. به عنوان مثال ،کشاورزان را از وجود ماشين آلات جديد کشاورزي با خبر مي سازد و…
امروزه تبليغات در کشور به گونه اي شده که به جاي معرفي محصولات داخلي که باعث رونق اقتصادي و گشايش توليد مي شود، بيشتر محصولات خارجي را معرفي مي کند. تبليغات باعث مي شود به دور دنيا سفر کنيد. روزانه تبليغ محصولاتي را مي بينيم که اکثر آنها توليد داخل نيست و اين امر منجر به سوق دادن مشتري به خريد کالاهاي وارداتي و رکود بيشتر توليد داخلي مي گردد.
اهميت نوآوري در تبليغات
اثر بخشي تبليغات، يکي از مسايل بسيار مهم در قلمرو تبليغات است. به عبارت ديگر مشخص کردن اين که تبليغي که ما بودجه زيادي براي آن صرف کردهايم تا چه حد ما را به هدف نهايي که تعيين کردهايم رسانده است. برنامه تبليغاتي بايد مرتبا آثار ارتباطي و نتايج فروش تبليغات انجام شده را مورد ارزيابي قرار دهد. به عبارتي تبليغات بايد به فروش بيشتر منجر شود.
امروزه نوآوري بعنوان قابليت بکار بستن دانش هاي نوين بمنظور بهبود توليد و خلق محصولات و سرويس هاي نو، کارآئي بلا منازع به شمار آمده و بعنوان مرکز و محور توانايي رقابت هم در سطح نهادها و هم در سطح کشورها بطور گسترده اي مورد اتفاق نظر مي باشد. جو تيد و جان بسانت که از نويسندگان کتاب «مديريت نوآوري، يکپارچهسازي تغييرات تکنولوژيکي، بازار و سازماني» مي باشند، نوآوري را به عنوان فرآيند تبديل فرصتها به ايدههاي جديد و کاربردي کردن اين ايدهها به طور گسترده تعريف ميکنند. پس ما مي توانيم بوسيله ي نوآوري در تبليغات دانش هاي نوين را بمنظور ايجاد سرويس هاي نو و پيشي گرفتن از رقبا و همچنين رسيدن به اهداف تعيين شده در تبليغات بکار ببريم.
نوآوري و حرکت در مسيرهاي تازه نخستين رمز موفقيت صنعت تبليغات است. بسياري کمپاني هايي که سال ها تلويزيون، بيلبورد و… را براي تبليغات استفاده مي کردند هم اکنون به شيوه هاي هوشمندانه تري رو آورده اند . روشهايي که هم حفظ حريم خصوصي افراد مورد توجه قرار گرفته و هم از فناوريها و علوم جديد حداکثر استفاده به عمل آمده است. به عنوان نمونه گوگل، در آگهي هاي مرتبط با پرسش هاي کاربران را در باکس جست وجو در گوشه سمت راست بالاي صفحه پاسخ ها قرار داده. اين روش مزاحم ، تحميلي و آزاردهنده نيست، فرمت ساده اي دارد و کاملاً با پرسش کاربر، مرتبط است. مثلاً کاربر در باکس جست وجو کلمه نرگس را تايپ کند، گوگل علاوه برآنکه مرتبط ترين پاسخ ها را مي دهد، در سمت راست و بالاي صفحه يک فروشگاه گل معرفي خواهد کرد.
برخي از راهکارهاي موثر براي نوآوري در تبليغات
براي اينکه بتوانيم در تبليغات خود شيوه هاي نويني را بکار ببريم و تبليغات ما اثر بخشي لازم را داشته باشد و يا اينکه تبليغ محصول ما در ميان تبليغات ساير شرکت ها با محصول هاي متشابه گم نشود، بايد وقت بيشتري براي تبليغ محصول خود گذاشته و با دقت بيشتري عمل کنيم. در ذيل به نکاتي که براي داشتن نوآوري در تبليغات موثر مي باشد، اشاره شده است.
• تعيين گروه سني و جنسيت :
در تبليغاتي که ما براي محصول خود انجام ابتدا بايد مواردي را مشخص کنيم , مثلابايد مشخص شود که مشتريان اين محصول در چه گروه سني يا گروه جنسيتي قرار دارند. با اين کار سليقه ها محدودتر شده وکار تبليغات براي ما آسانتر مي گردد و يا همه ي موارد کاربرد محصول مشخص شود . اين مورد براي انتخاب محل هاي تبليغات به ما کمک خواهد کرد.
• مشخص نمودن مکان مناسب:
يکي از موارد مهم اين است که افراد اين محصول را بايد از چه مکاني تهيه کنند . مثلا اگر اين محصول را فقط مي توان از مرکز شهر خريداري کرد و يا جايي که براي رسيدن به آن بايد از وسايل نقليه ي عمومي استفاده کرد. تبليغات بر روي وسايل نقليه عمومي مي تواند به ما کمک کند، ضمن اينکه قبل از شروع فعاليت هاي تبليغاتي عکس العمل افراد در مواجه با تبليغ بررسي و تجزيه و تحليل شود و در صورت وجود مشکل راه حل خلاقانه اي براي رفع آن ارئه گردد.
در نظر گرفتن ويژگي خاص براي محصول:
براي ارائه ي يک تبليغات اثر بخش لازم است اصولي را در نظر گرفت . مثلا يک ويژگي خاص از محصول را که شايد کمتر به آن توجه شده را در پيام هاي تبليغاتي منعکس کنيد.
• تبليغات تو در تو:
در مکان هايي که محصول به فروش مي رسد حتي نحوه ي چيدمان نيز مي تواند يک روش تبليغاتي باشد و استفاده کردن از تبليغات تو در تو يعني گنجاندن يک تبليغ در ميان تبليغات ديگر مانند بروشور هاي تبليغاتي تو در تو و پيدا کردن فضاهاي خالي در مکان هاي پر تردد. مانند تبليغ بر روي پله برقي. هيچ کس انتظار ندارد وقتي با پله برقي بالا و پائين مي رود زير پايش تصاوير تبليغاتي ببيند پس در چنين حالي اگر ببيند ديگر آن تصوير هرگز از ذهن او پاک نخواهد شد ,تبليغ بر روي محصولاتي که با محصول ما در تضاد است . مثل تبليغ سلامتي ريه ها بر روي پاکت سيگار.
• معکوس کردن:
پيام هاي خود را با استراتژي هاي خود معکوس کنيد و نشان و آرم هاي خود را طوري طراحي کنيد، که معکوس آن معناي خاصي داشته و بتواند مزيت از کالاي شما را تبليغ کند.
نتيجه گيري
پس با تجزيه و تحليل بيشتر کالا و محصول ( گروه سني , جنسيت , موارد کاربرد , مکان هاي توزيع و.. ) همچنين با بررسي اصول نوآوري در تبليغات ( استفاده از اصولي که با عث جذب بيشتر مشتري مي شود . ) و انتخابي. هوشمندانه و شايسته، مي توان به اهداف تبليغاتي خود رسيد. ضمن اينکه بايد توجه داشت معرفي کالاها باعث برتري در رقابت نمي شود، بلکه ايده هاي جديد براي معرفي کالا هستند که موجب برتري شما در ميان رقيبان مي شود. اکثر فعاليت هاي تبليغاتي هدفي را دنبال ميکنند اما آنچه که يک طرح تبليغاتي خوب را از يک طرح تبليغاتي ضعيف متمايز ميسازد، کيفيت هدف تعيين شده در آنها ميباشد. تعريف درست و دقيق هدف به تبليغ دهنده کمک مينمايد که شاخص هاي مناسبي براي انتخاب رسانه و پيام در اختيار داشته باشد و در نتيجه انتخاب صحيح تري نيز خواهد داشت.
امروزه تنها پيام هاي تبليغاتي که هدفمند طراحي و اجرا شده باشند، ميتوانند بر مخاطبان خود تاثير گذارند. فرايند هدف گذاري تبليغات با تشريح دلايل اصلي تبليغ دهنده از انجام تبليغ شروع شده و با تعريف تأثيرات مورد انتظار از تبليغ خاتمه مييابد. واقعيت آن است که تبليغات، تنها معرفي کالاها و خدمات نيست، تبليغات رؤياها و شيوه هاي آرماني زندگي را نيز در برمي گيرد.
1 – تحقیق و پژوهش 2 – تدوین استراتژی 3 – ایده پردازی و خلاقیت 4 – برنامه ریزی رسانه 5 – مدیریت تولید 6 – بودجه و زمان بندی 7 – اجرای برنامه 8 – ارزیابی اثر بخشی
فاز اول ، تحقیق و پژوهش شامل :
1 – تعریف اهداف و مخاطب هدف
2 – تحقیق آگاهی برند
3 – بررسی اقدام های سابق و نتایج حاصله
4 – تحلیل بازار و موقعیت فعلی برند در بازار
5 – بررسی رقابت ها و روند های جاری در بازار
6 – شناسایی فرصت های موجود و نیاز های برآورده نشده برند
7 – آمار فعلی فروش و نرخ مراجعه مشتریان قبلی
فاز دوم ، تدوین استراتژی شامل :
1 – تعریف اهداف استراتژیک برند و مزایای مشتری
2 – تعریف شخصیت و جایگاه یابی برند
3 – استراتژی پیام و استراتژی رسانه
4 – استراتژی جذب مخاطب و فراخوان دعوت
5 – پیش بینی اولیه بودجه و زمان بندی اجرا
6 – پیشنهاد برنامه های تولید
فاز سوم ، ایده پردازی و خلاقیت شامل :
1 – تعریف استراتژی خلاق
2 – ایجاد رهیافت های بصری
3 – خلاصه کردن ایده ها
4 – برنامه انسجام و هماهنگی رسانه های مورد نظر
5 – یکپارچه سازی محتوا در کلیه رسانه ها
6 – تولید محتوا و مفهوم مطابق با اهداف
فاز چهارم ، برنامه ریزی رسانه ها شامل :
1 – بررسی جغرافیایی و فصل بندی و بخش بندی بازار
2 – تحلیل رقابتی رسانه های مورد استفاده رقبا
3 – تعیین فراوانی، مزایا و بودجه خرید رسانه
4 – طراحی گردش محتوا در رسانه ها
5 – بازبینی کنترل رسانه ها
فاز پنجم ، مدیریت تولید شامل :
1 – ایجاد برنامه تولید
2 – چک لیست ابزار ها و توانمندی ها
3 – منابع انسانی و ابزار های کنترل
فاز ششم ، بودجه بندی و زمان بندی شامل :
1 – تعیین بودجه نهایی تولید و رسانه و خلاقیت
2 – جدول زمان بندی و کنترل پروژه
3 – تهیه جدول زمان بندی انتشار
فاز هفتم ، اجرای برنامه شامل :
1 – پیاده سازی استراتژی پیام رسانه و خلاقیت
2 – طرف قرارداد ها و پیمانکاران
3 – اقدامات کنترلی اجرا
فاز هشتم ، ارزیابی اثر بخشی شامل :
1 – مقایسه آمار های فروش همزمان با اجرای کمپین
2 – بررسی انحراف بودجه و برنامه
3 – بررسی میزان نرخ مراجعه و نرخ سفارش
4 – نسبت نرخ بازگشت سرمایه ROI
5 – برنامه های اصلاحی
خیلی وقت ها تصمیمی در فضای کسب و کار گرفته میشود که تصمیم گیرنده فکر می کند تصمیم درستی گرفته است، ولی متاسفانه پس از گذشت مدتی متوجه اشتباه خود در تصمیم گیری می شود. باید دانست که بر خلاف صحبت بزرگان نباید تنها به ذهن و شم اقتصادی و کاری اعتماد کرد. قالبا در بیشتر تصمیم گیری های اشتباه موارد فراوانی مشاهده می شود که در بین افراد مختلف تکرار شده. این تصمیمات را روان شناسان دام های تصمیم گیری نام گذاری کرده اند که به شرح 10 مورد اول آنها می پردازیم.
دام های تصمیم گیری :
1 – سریع اقدام کردن پس از تصمیم گیری
باید دقت داشته باشیم که پس از بررسی تصمیم کاری و قصد اجرا، یک بار دیگر مساله را بررسی کنیم و از چند و چون آن مطمئن شویم ، سپس اقدامات اجرایی را شروع کنیم تا از بروز هر گونه اشتباهی جلو گیری شود. ضرب المثل معروفی در میان نجار ها وجود دارد که می گوید (( دو بار متر کن و یک بار اره کن )).
2 – مشغول به حل یک مساله شدن به دلیل داشتن یک چارچوب اشتباه فکری.
3 – داشتن دیدگاه محدود و یا نداشتن کنترل فکری کافی.
4 – اعتماد به نفس بیش از حد در مورد توانایی های فکری و کاری خود.
قطعا یکی از ملزومات اجرای هر کاری اعتماد به نفس است ولی باید توجه داشت که داشتن اعتماد به نفس همانند دارو است، همانگونه که دارو به اندازه شفاست ، بیش از اندازه هم سم است.
5 – اعتماد بیش از حد به قضاوت های شهودی و میان بر های ذهنی
در این بخش معمولا فرد با شم و شهود خود تصمیم می گیرد ( شم اقتصادی و شم کاری ) به این شکل که با توجه به اینکه در فرد عمل کردن بر اساس شم و دیدگاه شهودی و فکری یکی دو باری موفق بوده، فکر می کند که این روش همیشه جواب می دهد، ولی در واقع این گونه نیست.
6 – نشان دادن عکس العمل سریع به جای روش های سیستماتیک.
در این بخش فرد بر اساس اتفاق پیش آمده سریعا و بلافاصله عکس العمل نشان می دهد بدون اینکه بررسی های لازم را انجام داده باشد.
7 – پیش فرض اینکه تصمیم گیری های گروهی بهتر از تصمیم گیری های فردی است.
با توجه به اینکه خرد جمعی بسیار خوب است و به اصطلاح در هر سری فکری هست، هرگز مشورت کردن و طرح مساله به صورت جمعی رد نمی شود ولی در نهایت تصمیم باید توسط یک فرد گرفته شود. در بیشتر موارد تصمیمات جمعی خوب نیستند زیرا هیچ مسئولیتی بر عهده تصمیم گیرندگان نخواهد بود. و باید توجه داشت که تصمیم گیری یعنی مسئولیت.
8 – تفسیر نادرست نتایج تصمیم گیری های گذشته و دریافت بازخورد اشتباه.
9 – عدم توجه به نتایج حاصله تصمیمات قبلی و نداشتن یاد گیری.
10 – عدم بررسی و ارزیابی فرایند تصمیم گیری.
قیمت گذاری بر روی محصولات و خدمات از مهمترین و کلیدی ترین ارکان هر کسب و کاری به شمار میرود و رعایت اصول در این بخش می تواند بقای هر کسب و کاری را تضمین کند ، همچنین عدم رعایت اصول می تواند منجر به شکست کسب و کار در بازار رقابت گردد. در اینجا لازم میدانم نه نکته مهم در این رابطه را برای شما یاد آوری کنم. امیدوارم با رعایت این اصول همیشه در کسب و کار خود موفق باشید.
۱-رقبای خود را شناسایی کنید و قیمتهایشان را بشناسید. با شناسایی رقبا شما میتوانید قیمتی رقابتی را برای کالا یا خدمات خود ارائه دهید.
۲-بازار هدف خود را شناسایی کنید و قیمتی که در بازار شما پرداخت میشود را بدانید. قیمتگذاری شما باید متناسب با مشتریان شما باشد. اگر قیمت کالا یا خدمات شما متناسب با بودجه و جیب مشتریان شما نباشد، هر چند کالا یا خدمت شما مورد پسند مشتری باشد، وی توان پرداخت بهای آن را ندارد و این امر می تواند منجر به شکست کسب و کار شما گردد.
۳- خدمات خود را در سطوح متفاوت طراحی و برنامهریزی کنید و قیمتهای متفاوتی برای آن در نظر بگیرید. با این کار بازار هدف گسترش یافته و اقشار مختلف را جذب خواهید نمود.
۴- وقتی خدمات خود را در سطوح متفاوتی ارائه میدهید ارزان ترین سطح از جانب مشتری انتخاب میشود برای جلوگیری ازین موضوع یک قیمت شروع فعالیت در نظر بگیرید و برای هر نکته که اضافه میشود یک میزان مشخص به قیمت اولیه اضافه کنید. با این کار هم در مرحله اول قیمت بالایی ارائه نداده اید و هم در نهایت به قیمت مورد نظر خود دست می یابید.
۵- در بعضی خدمات میتوان پیشفروش یا رزرو داشت. این امر موجب ایجاد نقدینگی در شروع کار می شود، از آن غافل نشوید.
۶- فراموش نکنید اگر در ابتدای راه با قیمتهایی پایینتر از قیمتهای معمول در بازار شروع کنید، ممکن است از چرخه رقابت حذف شوید و به مرور مشتریان اولیه خود را نیز از دست خواهید داد. علاوه بر آنکه زیر قیمت بودن خدمات ، گاهی به معنی خوب نبودن خدمات است و این تفکر به کسب و کار شما صدمه خواهد زد.
۷- حاشیه امنیت خود را در زمان قیمتگذاری فراموش نکنید. انجام یک یا چند خدمت باید موجب پوشش هزینههای شما شود. در نظر داشته باشید که سود در هنر خرید کردن است و بعد از آن فروش کردن.
۸- فراموش نکنید افزایش قیمت زمانی مقدور است که شما مشتری درست خود را پیدا کرده باشید. پس در گرفتن مشتری دقت کنید. ایجاد باشگاه مشتریان به شما کمک میکند که مشتری های خود را وفادار سازید.
۹- اکثر مردم از خدماتی استفاده میکنند که برایشان قابل دسترستر است. و قیمت حرف دوم را در این زمینه میزند. همچنین ایجاد حس لذت از خرید، منجر به تداوم فروش شما می گردد. پس مهمترین نکته همزمان با قیمتگذاری و سیاست های فروش، تبلیغات درست و اصولی و بازاریابی صحیح شماست.
شرکت بارمان پارسه امرتات مدیریت کنسرسیوم پارسه و صاحب امتیاز شبکه بی پی کارت با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری با بزرگترین بانک جهان اسلام ( بانک ملی ایران ) با هدف بالابردن قدرت خرید در اقشار مختلف جامعه و همچنین رونق بخشیدن به کسب و کار های کوچک و بزرگ ، با تاسیس شعب در سراسر کشور گام های محکمی در مردمی کردن اقتصاد برداشته است و در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد