با خرید از این مرکز امتیاز کسب کنید و در قرعه کشی جشنواره برگزار شده شرکت کنید و جهت مشاهده امتیازات کسب شده و نتایج جشنواره به پنل خود مراجعه کنید
مفهوم تخفیف بالا در جانبو
جانبو با تکیه بر مدیریت اجرای عملیات با پایین ترین هزینه، سود خود را در این بخش با ارائه تخفیف با مشتریانش تسهیم می نماید. فروشگاه های جانبو با ساختار برنامه ریزی شده و با بکارگیری مدیریت موثر هزینه و ارائه محصولات اساسی و با تخفیف بالا مفهوم بالاترین تخفیف را برسه اصل اساسی زیر بنا نهاده است:
ساختار سازمانی غیر متمرکز جهت سرعت دهی به ارتباط با فروشگاه و مدیریت لجستیکی منطقه برای سرعت بخشی به روند تصمیم گیری و اجرا.
جلوگیری از هرگونه فعالیت و حرکتی که موجب افزایش قیمت محصولات گردد.در این راستا می توان به : برنامه ریزی امور مدیریت، دکوراسیون فروشگاه، تعدادپرسنل، فرایند توزیع، کاهش هزینه های تبلیغات و بازار یابی به پایین ترین قیمت اشاره کرد.
محدود کردن تنوع محصولات به 800 نوع کالای با کیفیت و نظارت بر فروش آنها با موثر ترین روش ونازلترین قیمت.
فروشگاه جانبو به واسطه قدرت خرید بالا، محصولات خود را با پایین ترین قیمت از تامین کنندگان خریداری نموده و به واسطه فروش بالا در ایران، تامین کنندگان را به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تشویق می نماید.
جانبو ... همیشه قیمت پایین
در سال 2011 فروشگاه های تخفیفی زنجیره ای جانبو با هدف عرضه مواد غذایی و لوازم مصرفی با کیفیت بالا و تا حد امکان با قیمت مناسب به مصرف کنندگان فعالیت خود را آغاز نمود.
فروشگاه های جانبو به عنوان اولین فروشگاه های دارای تخفیف مستمردر ایران تاسیس گردید وهمواره سعی دارد با ارائه 800 محصول با کیفیت، خدماتی نوین در این زمینه ارائه نماید.
جانبو در سال 2015 سیاست خود را بر آن داشت که شمار فروشگاه های خود را در ایران به 150 فروشگاه افزایش دهد که این امر در پایان سال 2015 محقق گردید. جانبو با اولویت دادن به مفهوم کیفیت محصول و رضایت مشتری و با تکیه بر سیاست مدیریت هزینه، پیشرفت سریع و مستمر خود را ادامه می دهد و در سال 2016 با افتتاح یکصد فروشگاه جدید در سه منطقه مختلف شمار فروشگاه های خود را به عدد 250 فروشگاه رسانید که این عملیات به سرعت در حال پیشرفت است .جانبو همواره فعالیت های خود را بر پایه اعتماد به مشتریان و تامین کنندگان درجهت ارائه خدمات بهینه ادامه میدهد.
مفهوم کیفیت بالا در جانبو
حلقه کیفیت جانبو تمام مراحل خرید از تامین کنندگان تا توزیع و مصرف مشتری را در بر دارد. همچنین خدمات خود را با تمرکز بر اطمینان از محصول و رضایتمندی مشتری هدف گذاری می نماید. جانبو سطح خدمات رسانی را با تکیه بر آموزش مستمر پرسنل به حد استاندارد رسانده و در تمامی فروشگاه های خود در سراسر ایران محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می نماید.
مفهوم تخفیف بالا در جانبو
جانبو با تکیه بر مدیریت اجرای عملیات با پایین ترین هزینه، سود خود را در این بخش با ارائه تخفیف با مشتریانش تسهیم می نماید. فروشگاه های جانبو با ساختار برنامه ریزی شده و با بکارگیری مدیریت موثر هزینه و ارائه محصولات اساسی و با تخفیف بالا مفهوم بالاترین تخفیف را برسه اصل اساسی زیر بنا نهاده است:
» ساختار سازمانی غیر متمرکز جهت سرعت دهی به ارتباط با فروشگاه و مدیریت لجستیکی منطقه برای سرعت بخشی به روند تصمیم گیری و اجرا.
» جلوگیری از هرگونه فعالیت و حرکتی که موجب افزایش قیمت محصولات گردد.در این راستا می توان به : برنامه ریزی امور مدیریت، دکوراسیون فروشگاه، تعدادپرسنل، فرایند توزیع، کاهش هزینه های تبلیغات و بازار یابی به پایین ترین قیمت اشاره کرد.
» محدود کردن تنوع محصولات به 800 نوع کالای با کیفیت و نظارت بر فروش آنها با موثر ترین روش ونازلترین قیمت.
فروشگاه جانبو به واسطه قدرت خرید بالا، محصولات خود را با پایین ترین قیمت از تامین کنندگان خریداری نموده و به واسطه فروش بالا در ایران، تامین کنندگان را به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تشویق می نماید.
جانبو در زمینه انتخاب محصول و فرآیند قیمت گذاری، استراتژی بسیار حساس و دقیقی را در پیش گرفته است، و 80 درصد محصولات مایحتاج روزانه مردم را ارائه می نماید.
تضمین کیفیت
ما به شعار خود "کیفیت ما چیزی است که از آن اطمینان داریم" از روز تاسیس ایمان داریم.
کیفیت محصولاتی که در فروشگاه های ما به فروش می رسند به اندازه قیمتشان پر اهمیت اند.بخش خرید ما کیفیت و انطباق هر یک از محصولات را قبل از ورود به قفسه فروشگاه کنترل می کند و همواره کیفیت و تازگی محصولات در فروشگاه کنترل می گردد.
اجرای حداقل استانداردهای رسمی مطابق با دستورالعمل های اداره دامپزشکی , بهداشت , سازمان غذا و دارو , استاندارد و سایر مراجع ذی صلاح را مد نظر داریم وکیفیت را در کلیه محصولاتی که به فروش می رسانیم تضمین می کنیم و خود را در اجرای این استانداردها به صورت تام مسئول می دانیم
.به عنوان قسمتی از این مسئولیت زنجیره ی یکپارچه ارتباطی با متصدیان و همچنین مشتریان خود تشکیل داده ایم و از کلیه استانداردهای جاری در ایران پیروی می نمائیم.
هدف نهایی فروشگاه های زنجیره ای شرکت اورست مدرن پارس ارائه محصولات قابل اطمینان و رضایت مشتری بطور مداوم می باشد. مقرون به صرفه بودن درکنار کیفیت بالا از سیاست های فروشگاه های زنجیره ای شرکت اورست مدرن پارس میباشد.
شرکت بارمان پارسه امرتات مدیریت کنسرسیوم پارسه و صاحب امتیاز شبکه بی پی کارت با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری با بزرگترین بانک جهان اسلام ( بانک ملی ایران ) با هدف بالابردن قدرت خرید در اقشار مختلف جامعه و همچنین رونق بخشیدن به کسب و کار های کوچک و بزرگ ، با تاسیس شعب در سراسر کشور گام های محکمی در مردمی کردن اقتصاد برداشته است و در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد