درباره بی پی کارت

مزایای عضویت در شبکه کشوری بی پی کارت

مزایای عضویت در شبکه تخفیف بی پی کارت

اعضای شبکه کشوری بی پی کارت پس از تبدیل کارت بانکی عضو شتاب خود به کارت VIP در سامانه بی پی کارت از قابلیت Discounted Transaction به صورت اتوماتیک بهره مند می گردند. این قابلیت، شماره 16 رقمی کارت بانکی را به عنوان کد مشتری ویژه، به واسطه سامانه شاپرک به پایانه های فروشگاهی بانکی طرف قرارداد بی پی کارت معرفی و ثبت می نماید.

از این پس تراکنش های مالی با کارت بانکی ثبت شده در شبکه بی پی کارت، با هر رقم ریالی و بدون محدودیت زمان و یا مکان در پایانه های فروشگاهی (pos) متعلق به شرکت psp در مراکز طرف قرارداد بی پی کارت، به صورت خودکار مشمول پرداخت 40 تا 90 درصد از مبلغ کل خواهد شد.

مزایای عضویت در شبکه تخفیف بی پی کارت:

·         پس انداز خودکار به صورت آنی پس از هر خرید ( صرفه جویی در خرید ها )

·         استفاده از مبلغ پس انداز شده (مبلغ تخفیف های اخذ شده) در سایر تراکنش های بانکی (ATM , POS وکارت به کارت).

·         انجام تراکنش موفق در صورت کسر ( کمبود ) موجودی تا درصد تعیین شده

·         تضمین کیفیت در کلیه محصولات و خدمات مراکز طرف قرارداد

·         تضمین قیمت در کلیه مراکز طرف قرارداد

·         شرکت در قرعه کشی ها و جشنواره ها

·         دریافت امتیاز پس از هر تراکنش با قابلیت تبدیل امتیاز به ریال

·

مزایای عضویت در باشگاه پذیرندگان بی پی کارت

شرکت بارمان پارسه امرتات علاوه بر لحاظ کردن تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط الکترونیکی در همه مشاغل، مدل های درآمد زایی، ایجاد ارزش افزوده، کاهش ریزش مشتریان، افزایش تعداد مشتریان، افزایش حجم خرید مشتریان، کنترل مشتریان، تکریم ارباب رجوع، افزایش کیفیت خدمت رسانی و ارائه کانال های پرداخت متعدد را در شبکه کشوری بی پی کارت فرآهم آورده است. ضمناً، نرم افزار ها و آموزش های تکمیلی شرکت بارمان پارسه امرتات در این راستا، کارگشای مدیریتی کسب و کارها می باشد.

با توجه به گسترش رشد تکنولوژی فروش و تغییر رفتار مشتری در انتخاب، روش های سنتی فروش دیگر کارگشا نخواهد بود و در صورتی که یک کسب و کار شناخت کافی از درخواست و یا انتظار مشتری خود را نداشته باشد، باید قید فروش بیشتر را بزند و منتظر باشد تا مراجعه مشتری به تدریج بیشتر شود.

از این رو شبکه کشوری بی پی کارت با تحقیقات علمی در مورد رفتار مصرف کننده، راهکارها و تکنیک‌های اثبات شده برای جذب مشتری را بررسی نموده و با امکاناتی که در اختیار واحد های صنفی قرار می دهد، اطلاعات ارزشمند مشتریان مانند( علایق، انتظارات و ... )، به سادگی در دسترس واحد های صنفی مورد نظر قرار خواهد گرفت.

این امکانات به شرح ذیل می باشند:

1 – تخصیص صفحات پی در پی اختصاصی در شبکه جهانی اینترنت

·         این مزیت امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و یا سازمان را در دنیای وب فراهم می سازد. داشتن چنین صفحاتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نبوده و در دسترس کل جهان می باشد. شبکه بی پی کارت با فراهم نمودن چنین امکانی از صفحات مرتبط به هم در خصوص واحد صنفی و موقعیت شغلی هر پذیرنده، این اطلاعات را در اختیار بینندگان قرار خواهد داد. داشتن این صفحات مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای بیشتر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد. اما این صفحات می توانند از امکان بارگزاری تصاویر، متون، فیلم و حتی فایل های صوتی و یا انیمیشن نیز بهره گرفته و امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را در اختیار واحد صنفی قرار دهند. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز هزینه های بالایی در بر خواهد داشت. اما در شبکه بی پی کارت هیچ هزینه ای بابت نگهداری و پشتیبانی از امکانات ارائه شده دریافت نمی گردد و صفحات داینامیک شبکه بی پی کارت شما را قادر می سازد در هر زمان و بدون هیچگونه هزینه جانبی نسبت به ویرایش صفحات اقدام نمایید. در نتیجه هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از مطالب مربوط به کسب و کار شما بازدید نمایند.

فواید :

1-      در دسترس بودن

·         این صفحات در هر زمان از روز باز هستند و همواره اطلاعات و محصولات یا خدمات مجموعه شما را در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد. مشتریان می توانند اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب و کار شما بدست می آورند.

2-      کاهش هزینه ها

·         شما علاوه بر تلفن، فکس و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود به دست آورده اید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست؛ بدون اینکه هزینه قبض آب، گاز، مالیات و... داشته باشید.

3-      جلوگیری از اتلاف زمان

·         صفحات شما می تواند نسبت به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گو بوده و آنها را به خوبی راهنمایی نمایند.در نتیجه با استفاده از این امکان، شما از اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان خود می کردید، جلوگیری می کنید.

4-      بازاریابی قوی

·         صفحات شما بازاریاب 24 ساعته شما هستند و موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، و... بدون هیچ هزینه ای برای شما بازاریابی خواهند کرد.

5-      تبلیغات موثر

·         در هزینه تبلیغات صرفه جویی می شود، هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می کنند، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید؟! در حالیکه شبکه بی پی کارت بدون هیچگونه هزینه و در عین حال به صورت گسترده و وسیع تری این اطلاع رسانی را انجام می دهد.

·         یک ‌سوم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند. تبلیغات در اینترنت و معرفی شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

6-      ارائه محصولات

·         ارائه محصولات ویژه در این صفحات به آسانی انجام می شود. در صورتیکه دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فکس ممکن است زمان بر و در عین حال پرهزینه باشد.

7-      ارتباط آسان با مشتری

·         اظهار نظر در محیط شبکه بی پی کارت برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی و یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود و از نظرات آنان مطلع خواهید گشت.

تجارت الکترونیک در جهان، علمی کاملاً ساده و جا افتاده است. اما متاسفانه در ایران به دلایل گوناگون این علم هنوز برای مردم جایگزین تجارت سنتی نگردیده است. البته پیش بینی می شود تا یک سال آینده اوضاع کاملاً عوض شود. اما اگر شما آن روز بخواهید تازه پا به عرصه اینترنت و تجارت الکترونیک بگذارید، دیگر به پای کسانی که امروز شروع کرده اند نخواهید رسید.

2- امکان استفاده از اتوماسیون داخلی

بطور کلی آنچه از آن به عنوان سیستم اتوماسیون اداری یاد می‌شود، شکل تکامل یافته سیستم دبیرخانه است که برای جایگزین شدن روش دستی ثبت و شماره‌دهی مکاتبات شامل انواع نامه‌های اداری به کار می‌رفت. امروزه سیستم‌های نرم‌افزاری اتوماسیون اداری در ایران با دید مکانیزه کردن مکاتبات سازمانی شامل گردش فرم‌ها، نامه‌ها و به طور کلی مکاتبات اداری داخل و خارج یک سازمان طراحی شده است که در سازمان‌هایی مانند سازمان‌های دولتی و خدماتی، بخش مهمی از عملیات سازمان محسوب می‌شود.

·         در سامانه اتوماسیون داخلی شبکه بی پی کارت، شما قادر خواهید بود به راحتی و بدون اتلاف وقت با مدیران شبکه و همچنین پذیرندگان شبکه ارتباطات مکتوب و مستند داشته باشید. قادر خواهید بود به اعضای شبکه و پذیرندگان محصولات و خدمات خود را معرفی نمایید. قادر خواهید بود نامه ها را بایگانی نمایید. از جدیدترین اخبار شبکه مطلع شوید و در صورت صدور بخشنامه از مفاد  آن مطلع گردید.

·         ( در صورت ارسال پیام، گیرندگان از طریق پیامک از وجود یک پیام جــدید مطلع می گردند و شما قادر خواهید بود نامه های خوانده شده و یا خوانده نشده را در پنل خود بررسی نمایید. )

·          

امکانات اتوماسیون داخلی شبکه بی پی کارت

·         مشاهده نامه ها : در این بخش می توانید نامه های دریافتی خود را مشاهده نمایید.

·         نامه های بایگانی : در این بخش در صورت نیاز می توانید نامه های دریافتی خود را بایگانی نمایید.

·         لیست پیام های ورودی : در این بخش پیام های ارسالی از سوی سایر اعضای شبکه به نمایش در خواهد آمد.

·         پیام های ارسالی شما : در این بخش می توانید به اعضای شبکه پیام ارسال نمایید.

·         ارسال پیام خصوص : در این بخش پیام شما به صورت خصوصی و محرمانه ارسال خواهد شد.

·         مشاهده بخشنامه ها : برای مشاهده بخشنامه ها به این قسمت مراجعه نمایید.

·         مشاهده نظر سنجی ها : مشاهده نظر سنجی های شکل گرفته در این قسمت به نمایش در خواهد آمد.

·         بانک فایل : در این قسمت مطالب و موارد مورد نیاز جهت دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

·         اخبار و اطلاعیه ها : کلیه اخبار و اطلاعیه ها،در این قسمت به نمایش در خواهد آمد.

 

3 – استفاده از سامانه باشگاه مشتریان

هدف اصلی نرم افزار باشگاه مشتریان و یا برنامه های وفاداری نظیر آن، ایجاد رابطه ای دوطرفه با مشتری است، در تعریف انواع روش بازاریابی، از تبلیغات به عنوان یک مونولوگ یاد می شود. ارتباطی یکطرفه که فقط پیام شما را به گوش مخاطبان احتمالی می رساند. اما در سیستم های مشتری مداری و برنامه های وفاداری مانند باشگاه مشتریان، این ارتباط به یک دیالوگ تبدیل می شود. به این معنا که مشتری در تعامل با کسب و کار شما قرار می گیرد و احساس می کند نظرات او نیز برای شما دارای اهمیت است؛ همچنین در یک باشگاه مشتریان حرفه ای مشتری کاملاً درک میکند که شما قدردان وفاداری او هستید و برای مشتریان وفادار خود منافع بیشتری را در نظر گرفته اید.

در صفحه اختصاصی هر پذیرنده یک گزینه با عنوان باشگاه مشتریان وجود دارد. کاربران با مراجعه به این بخش می توانند در باشگاه مشتریان پذیرنده ثبت نام کنند. شما قادر خواهید بود اطلاعات کاربرانی که در این بخش ثبت نام کرده اند را بررسی نموده و از اطلاعات خروجی بگیرید. شما می توانید به اعضای باشگاه مشتریان خود پیام بدهید و یا امتیازاتی را برای آنها در نظر گرفته و به آنها را اعلام نمایید.

4 – استفاده از سامانه ارسال پیامک بی پی کارت

امروزه پنل های ارسال پیامک با توجه به امکاناتشان قیمت گذاری میشوند و هر شغلی با توجه به نیازهای خود، امکاناتی را برای پنل ارسال پیامک درخواست می نماید. سامانه بی پی کارت ارائه دهنده پنل ارسال پیامک با امکانات ویژه به صورت کاملاً رایگان می باشد؛ که در اختیار پذیرندگان قرار می گیرد. از این پنل در مشاغل گوناگون استفاده های گوناگونی می توان انجام داد و عموماً پیشنهاد ما استفاده از پنل ارسال پیامک برای حفظ مشتری است، نه لزوماً جذب مشتری.

یکی از مهمترین شیوه های اقتصادی و مشتری مداری حفظ مشتری است. همچنین یکی از بهترین روش های حفظ مشتری این است که در ایام مختلف یاد آور بشوید که مشتری عزیز ما در فکر شما هستیم. حال یکی از ارزانترین و راحت ترین و موثر ترین ابزارها پنل ارسال پیامک است. پنل ارسال پیامک به ما کمک میکند که هروقت خواستیم پیغامی به مشتریان خود بدهیم.

امکانات سامانه ارسال پیامک بی پی کارت

·         ارسال پیامک

·         دریافت پیامک

·         ارسال انبوه

·         ارسال هوشمند

·         ارسال متناظر

·         ارسال از طریق کد پستی

·         ارسال فلش

·         ارسال منطقه ای از طریق دکل ایرانسل و همراه اول

·         ارسال بر اساس سن

·         ارسال بر اساس جنسیت

·         ارسال زماندار

·         ارسال بین المللی

·         امکان کد خوان

·         امکان برگذاری قرعه کشی

·         امکان نظر سنجی

·         امکان برگذاری مسابقه

·         امکان ارسال خودکار

·         نوبت دهی

·         منشی هوشمند

·         ارسال پیامک مناسبت

·         منشی

·         انتقال پیامک

·         تحلیل گر

·         ایمیل پیامک

 

5 – ثبت موقعیت شغلی در سامانه مسیر یابی بی پی کارت

امروزه تقریباً تمام تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به GPS مجهز هستند. نرم‌افزارهای مسیریابی به وسیله اتصال به ماهواره‌های GPS از طریق تلفن‌ همراه و به کمک اینترنت، مکان جغرافیایی دقیق شما را پیدا کرده و روی نقشه نمایش می‌دهند.

کاربر برای جابجایی بین نقطه «الف» به نقطه «ب» این امکان را دارد که با کمک اینگونه اپلیکیشن‌ها نزدیکترین مسیر را شناسایی کند. فقط کافیست پس از مشخص شدن محل جغرافیایی خود، مقصد را روی نقشه مشخص کرده ( در سامانه مسیر یابی بی پی کارت مکان جغرافیایی پذیرندگان در سامانه ثبت و کاربر فقط با کلیک بر روی نام واحد پذیرنده آن را به عنوان مقصد انتخاب می نماید ) و درخواست مسیریابی دهید. نرم‌افزار مذکور با استفاده از الگوریتم‌های مسیریابی، نزدیک‌ترین مسیر را به شما پیشنهاد خواهد داد.

خوشبختانه چند سالی است که این اپلیکیشن ها، سرویس ترافیک شهری را هم تشخیص می‌دهند و علاوه بر مسافت، فاکتور کم‌ ترافیک ‌ترین مسیر هم به گزینه‌های انتخابیِ مسیریاب‌ها اضافه شده است. بنابراین زمانی که مشتری شما از سامانه مسیر یابی بی پی کارت استفاده می نماید، به دلیل در نظر گرفتن دو بعد مسافت و ترافیک، قطعاً از بهترین و سریع‌ترین مسیر به واحد صنفی شما خواهد رسید.

6 - طراحی یک صفحه گرافیکی اختصاصی با اطلاعات شغلی واحد صنفی، کتابچه الکترونیک راهنمای اعضای بی پی کارت

وجود مجموعه ای از مشاغل مختلف، فروشگاه ها، مراکز خرید، شرکت های خدماتی و غیره در کنار هم سبب ماندگاری بیشتر نزد مردم و توانایی بیشتر در جذب مشتری می شود. کیفیت کار سبب اعتبار بیشتر آگهی شده و ماندگاری آن به مراتب بیشتر از سایر روش های تبلیغاتی است.

از این رو، شبکه بی پی کارت برای هر پذیرنده صفحه اختصاصی را توسط تیم طراحی خود آماده نموده و پس از طراحی در دسته بندی هر صنف قرار خواهد داد. این پک در اختیار مشتریان شبکه قرار خواهد گرفت؛ تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت بتوانند اطلاعات کاملی در خصوص هر واحد صنفی بدست آورند.

7 – امکان مشاهده گزارش های مالی پایانه فروش بانکی و غیر بانکی

این امکان کمک به سزایی در بررسی عملکرد فروش، کمک به سیستم حسابداری و مقایرت گیری برای واحد صنفی خواهد داشت. شبکه بی پی کارت با ایجاد مانیتورینگ بررسی گزارشات مالی برای صاحب کسب و کار تصمیم گیری در این حوزه را بسیار آسان نموده است.

8 – امکان استفاده از جشنواره امتیازی

با توجه به فضای رقابتی در هر کسب و کار، برای هدایت مشتریان نیاز به ایجاد انگیزه در مشتری به شدت احساس می شود. از این رو شبکه بی پی کارت امکانی را فرآهم نموده است تا مشتریان پس از هر خرید امتیازاتی نیز دریافت نمایند این امتیازها در دروه های فصلی در قرعه کشی ها شرکت داده شده و شانس برنده شدن مشتری را افزایش می دهند.

با این طرح صاحب کسب و کار با هزینه ای اندک، انگیزه لازم را در مشتری افزایش خواهند داد. مشتری با توجه به دریافت امتیاز در بستری ایمن و بدون تقلب شاهد نتایج خواهد بود و با جذب امتیاز بیشتر شانس برنده شدن خود را افزایش خواهد داد. در نتیجه مشتری ترقیب به خرید مجدد خواهد شد.

نحوه استفاده از جشنواره :

در پنل اختصاصی پذیرندگان شبکه و در قسمت جشنواره امتیازی گزینه های زیر قابل مشاهده خواهد بود:

دوره ها : در این قسمت پذیرنده مدت جشنواره را بررسی می نماید.

افزایش اعتبار : در این قسمت پذیرنده قادر خواهد بود امتیازات خود را جهت تخصیص به مشتری افزایش دهد.

تخصیص امتیاز : در این قسمت واحد صنفی بدون اتلاف وقت و در پروسه ای ساده با وارد کردن مبلغ خرید و شماره تلفن همراه مشتری امتیاز را به مشتری اختصاص می دهد. در همان لحظه امتیاز تخصیص داده شده به همراه یک نام کاربری و رمز عبور برای مشتری پیامک خواهد شد تا مشتری بتواند در پنل شخصی خود امتیازات کسب شده، نتایج و همچنین سایر امکانات شبکه را مشاهده نماید.  همچنین در این فرایند نام و شماره تماس مشتری به صورت خودکار در سیستم باشگاه مشتریان آن واحد صنفی ثبت می گردد.

امتیاز کاربران : در این قسمت واحد صنفی قارد خواهد بود ، امتیازاتی که در دروه جشنواره به مشتریان اختصاص داده است را بررسی نماید و فروش خود را در دوره جشنواره ارزیابی نماید .

9 - صدور گواهینامه فروش اقساطی، تخفیفی برای واحد صنفی

برای تمامی پذیرندگان شبکه پس از بررسی توسط تیم بازرسی گواهینامه فعالیّت در شبکه بی پی کارت صادر می گردد. مشتریان شبکه با رویت این گواهینامه از تضمین قیمت و کیفیت کالا و یا خدمات واحد صنفی اطمینان حاصل می نمایند. این امر تاثیر بالایی در فروش و جذب مشتری خواهد داشت.

10 – عکاسی و تصویر برداری ار واحد های صنفی عضو در شبکه

با توجه به اینکه مشتریان قبل از مراجعه به واحد های صنفی سعی بر این دارند تا اطلاعات کاملی از آن واحد به دست آورند، شبکه بی پی کارت با به کار گیری تیم متخصص در حوزه تصویر برداری اقدام به تهیه تصاویر واقعی از واحد صنفی نموده و با در اختیار قراردادن این تصاویر به مشتریان، تصمیم گیری را برای آنها آسان تر می نماید. این امر از سوی دیگر تبلیغاتی موثر و هدفمند را برای واحد صنفی به ارمغان خواهد داشت.

11 - معرفی در کانال تلگرام و اینستاگرام

تمامی پذیرندگان در شبکه های اجتماعی بی پی کارت معرفی می گردند. با توجه به فعالیّت های گسترده تیم سوشال نتورک شبکه بی پی کارت که با تدوین برنامه های انگیزشی با هدف جذب مشتری ویژه پذیرندگان شبکه اقداماتی را صورت می دهند که بازار هدف هر واحد پذیرنده شناسایی و به سمت واحد مورد نظر هدایت شوند.

12 - جذب مشتری جدید و تبدیل مشتری گذری به مشتری دائم

هدف اصلی شبکه بی پی کارت جذب مشتری برای واحد های صنفی عضو این شبکه می باشد که به واسطه زیر ساخت های ایجاد شده توسط این مجموعه با امکاناتی نظیر اعطای اعتبارات قرض الحسنه به سازمان های دولتی، فعال سازی کارت بانکی در شبکه تخفیف، با بالا بردن قدرت خرید و ایجاد انگیزه، مشتریان را به سمت واحد های صنفی عضو هدایت نموده و با برنامه های انگیزشی بعد از خرید مشتری را به خرید مجدد ترقیب می نماید. در نتیجه مشتریان گذری به مشتریان دائم تبدیل می گردند.

13 – معرفی کشوری توسط تیم بازرگانی شبکه بی پی کارت

شبکه بی پی کارت با دارا بودن شعب فعال در سراسر کشور و با بکارگیری افراد متخصص در حوزه بازرگانی در تمامی سازمان ها، ارگان ها و نهاد های دولتی، کارخانه جات، شرکت های خصوصی و نیمه خصوص در سراسر کشور به معرفی پذیرندگان و جذب پرسنل آنان برای خرید از مراکز پذیرنده فعالیت می نمایند. این امر باعت تبلیغات هدفمند برای مراکز طرف قرارداد و ثبت برند تجاری هر مرکز می گردد.

14 – پشتیبانی

تمامی مراکز به مدت 18 ماه شمسی از زمان عقد قرارداد در سامانه بی پی کارت مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهند گرفت. در این مدت تیم پشتیبانی، مراکز تحت قرارداد در سراسر کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

 


ارسال نظر

نام

پست الکترونیک

شماره موبایل

عنوان

پیام شما

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه ساز
عمومی
خصوصی


بی پی کارت

شرکت بارمان پارسه امرتات مدیریت کنسرسیوم پارسه و صاحب امتیاز شبکه بی پی کارت با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری با بزرگترین بانک جهان اسلام ( بانک ملی ایران ) با هدف بالابردن قدرت خرید در اقشار مختلف جامعه و همچنین رونق بخشیدن به کسب و کار های کوچک و بزرگ ، با تاسیس شعب در سراسر کشور گام های محکمی در مردمی کردن اقتصاد برداشته است و در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد



پیوند های شبکه بی پی کارت
جشنواره های بی پی کارت مسئولیت اجتماعی قوانین و مقررات سوالات متداول پایگاه دانشی شعب کشوری
پیوند ها
بانک ملی ایران شرکت پرداخت الکترونیک سداد شرکت پشتیبانی افزار های رایانه ای سداد (پارس) شرکت بیمه ما
پیوند های عمومی
پایگاه اطلاع رسانی دولت مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد) پلیس فتا آشنایی با بانکداری اسلامی سایر پیوندهای مرتبط
شرکت های کنسرسیوم پارسه
شرکت بارمان پارسه امرتات کانون آگهی و تبلیغات پارسه شرکت دانش بنیان بیلیم افزار نوین آینده
عضویت در خبرنامه

برای دریافت آخرین مطالب و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

دانلود اپلیکیشن

برای دریافت لینک دانلود شماره موبایل خود را وارد کنید



تمام حقوق سایت برای بارمان پارسه امرتات محفوظ است 2015-2019