درباره بی پی کارت

مزایای عضویت در شبکه کشوری بی پی کارت

مزایای عضویت در شبکه تخفیف بی پی کارت

اعضای شبکه کشوری بی پی کارت پس از تبدیل کارت بانکی عضو شتاب خود به کارت VIPدر سامانه بی پی کارت از قابلیت  Discounted Transaction به صورت اتوماتیک بهره مند می گردند ، این قابلیت شماره 16 رقمی کارت بانکی را به عنوان کد مشتری ویژه، به واسطه سامانه شاپرک به پایانه های فروشگاهی بانکی طرف قرارداد بی پی کارت معرفی و ثبت می نماید.

از این پس تراکنش های مالی با کارت بانکی ثبت شده در شبکه بی پی کارت، با هر رقم ریالی و بدون محدودیت زمان و یا مکان در پایانه های فروشگاهی (pos) متعلق به بانک ملّی ایران ( سداد ) در مراکز طرف قرارداد بی پی کارت به صورت خودکار  شامل پرداخت 40 تا 90 درصد کل مبلغ خواهد شد.

·         پس انداز خودکار آنی پس از هر خرید ( صرفه جویی در خرید ها )

·         استفاده از مبلغ پس انداز شده (مبلغ تخفیف های اخذ شده) در سایر تراکنش های بانکی (ATM , POS وکارت به کارت).

·         انجام تراکنش موفق در صورت کسر ( کمبود ) موجودی تا درصد تعیین شده

·         تضمین کیفیت در کلیه محصولات و خدمات مراکز طرف قرارداد

·         تضمین قیمت در کلیه مراکز طرف قرارداد

·         شرکت در قرعه کشی ها و جشنواره ها

·         دریافت امتیاز پس از هر تراکنش با قابلیت تبدیل امتیاز به ریال

·

مزایای عضویت در باشگاه پذیرندگان بی پی کارت

شرکت بارمان پارسه امرتات علاوه بر لحاظ کردن تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط الکترونیکی در همه مشاغل ، مدل های درآمد زایی ، ایجاد ارزش افزوده ، کاهش ریزش مشتریان ، افزایش تعداد مشتریان ، افزایش حجم خرید مشتریان ، کنترل مشتریان ، تکریم ارباب رجوع ، افزایش کیفیت خدمت رسانی و ارائه کانال های پرداخت متعدد را در شبکه کشوری بی پی کارت فرآهم آورده است ، ضمنا نرم افزار ها و آموزش های تکمیلی شرکت بارمان پارسه امرتات در این راستا ، کارگشای مدیریتی کسب و کارها می باشد .

با توجه به گسترش رشد تکنولوژی فروش ، تغییر رفتار مشتری در انتخاب ، روش های سنتی فروش دیگر کارگشا نخواهد بود و در صورتی که یک کسب و کار شناخت کافی از درخواست و یا انتظار مشتری را نداشته باشد باید قید فروش بیشتر را بزند و باید صبر کند تا مشتری به تدریج بیشتر شود .

از این رو شبکه کشوری بی پی کارت با تحقیقات علمی در مورد رفتار مصرف کننده و به کمک این تحقیقات، راهکارها و تکنیک‌های اثبات شده برای جذب مشتری را بررسی و با امکاناتی که در اختیار واحد های صنفی قرار می دهد که اطلاعات ارزشمند مشتریان ( علایق ، انتظارات و ... )  و به سادگی در دسترس واحد های مورد درخواست قرار می گیرند .

این امکانات به شرح ذیل اعلام می گردد :

1 اختصاص دادن صفحات پی در پی اختصاصی در شبکه جهانی اینترنت

  • این مزیت امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن چنین صفحاتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. شبکه بی پی کارت با فرآهم نمودن چنین امکانی از صفحات مرتبط به هم در خصوص واحد صنفی و موقعیت شغلی هر پذیرنده ، این اطلاعات را در اختیار بینندگان قرار می دهد ، داشتن این صفحات مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما این صفحات می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما  در شبکه بی پی کارت هیچ هزینه ای بابت نگهداری و پشتیبانی از آن دریافت نمی گردد و صفحات داینامیک شبکه بی پی کارت شما را قادر می سازد در هر زمان که بخواهید بدون هیچ هزینه جانبی می توانید آن را ویرایش کنید و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

فواید :

1-      در دسترس بودن

  • این صفحات در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و محصولات یا خدمات مجموعه شما را در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد و آنها اطلاعات مورد نیاز را در مورد مجموعه شما بدست می آورند.

2-      کاهش هزینه ها

  • شما علاوه بر تلفن ، فکس و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و ... داشته باشید.

3-      جلوگیری از اتلاف زمان

  • صفحات شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آنها را به خوبی راهنمایی کند و در اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان می کنید جلوگیری کند.

4-      بازاریابی قوی

  • صفحات شما بازاریاب 24 ساعته شماست و موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو،... بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند.

5-      تبلیغات موثر

  • در هزینه تبلیغات صرفه جویی می شود، هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می کنند ، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید! در حالیکه شبکه بی پی کارت بدون هیچ هزینه ای و در عین حال به صورت گستره و وسیع تری این اطلاع رسانی را انجام می دهد.
  • یک ‌سوم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

6-      ارائه محصولات

  • ارائه محصولات ویژه در این صفحات به آسانی انجام می شود در صورتیکه دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فکس ممکن است زمان بر و در عین حال پرهزینه باشد.

7-      ارتباط آسان با مشتری

  • اظهار نظر در محیط شبکه بی پی کارت برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود و از نظرات آنان مطلع می گردید.

تجارت الکترونیک در جهان ، علمی کاملاً ساده و جا افتاده است. اما متاسفانه در ایران به دلایل گوناگون این مورد هنوز برای مردم جایگزین تجارت سنتی نگردیده. البته پیش بینی می شود تا یک سال آینده اوضاع کاملاً عوض شود. اما اگر شما آن روز بخواهید تازه پا به عرصه اینترنت و تجارت الکترونیک بگذارید ، دیگر به پای کسانی که امروز شروع کرده اند نمی رسید.

شبکه بی پی کارت با تلفیق شبکه تجارت سنتی و تجارت الکترونیک شرایطی را فرآهم آورده با بهترین امکانات در اختیار شما قرار گیرد.

2- امکان استفاده از اتوماسیون داخلی

بطور کلی آنچه از آن به عنوان سیستم اتوماسیون اداری یاد می‌شود، شکل تکامل یافته سیستم دبیرخانه است که برای جایگزین شدن روش دستی ثبت و شماره‌دهی مکاتبات شامل انواع نامه‌های اداری به کار می‌رفت. امروزه سیستم‌های نرم‌افزاری اتوماسیون اداری در ایران با دید مکانیزه کردن مکاتبات سازمانی شامل گردش فرم‌ها، نامه‌ها و به طور کلی مکاتبات اداری داخل و خارج یک سازمان طراحی شده است که در سازمان‌هایی مانند سازمان‌های دولتی و خدماتی، بخش مهمی از کار عملیات سازمان محسوب می‌شود.

  • در سامانه اتوماسیون داخلی شبکه بی پی کارت ، شما قادر خواهید بود به راحتی و بدون اتلاف وقت با مدیران شبکه و همچنین پذیرندگان شبکه ارتباطات مکتوب و مستند داشته باشد ، قادر خواهید بود به اعضای شبکه و پذیرندگان محصولات و خدمات خود را معرفی نمایید ، قادر خواهید بود نامه ها را بایگانی نمایید ، از جدیدترین اخبار شبکه مطلع می گردید ، در صورت صدور بخشنامه از بند های آن مطلع می گردید .
  • ( در صورت ارسال پیام ، گیرندگان از طریق پیامک از وجود یک پیام جــدید مطلع می گردند و شما قادر خواهید بود نامه های خوانده شده و یا خوانده نشده را در پنل خود بررسی نمایید )
  •  

امکانات اتوماسیون داخلی شبکه بی پی کارت

  • مشاهده نامه ها : در این بخش می توانید نامه های دریافتی خود را مشاهده نمایید
  • نامه های بایگانی : در این بخش در صورت نیاز می توانید نامه های دریافتی خود را بایگانی نمایید
  • لیست پیام های ورودی : در این بخش پیام های ارسالی از سوی سایر اعضای شبکه به نمایش در خواهد آمد
  • پیام های ارسالی شما : در این بخش می توانید به اعضای شبکه پیام ارسال نمایید
  • ارسال پیام خصوص : در این بخش پیام شما به صورت خصوصی و محرمانه ارسال خواهد شد
  • مشاهده بخشنامه ها : برای مشاهده بخشنامه ها به این قسمت مراجعه نمایید
  • مشاهده نظر سنجی ها : مشاهده نظر سنجی های شکل گرفته در این قسمت به نمایش در خواهد آمد
  • بانک فایل : در این قسمت مطالب و موارد مورد نیاز جهت دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت
  • اخبار و اطلاعیه ها : کلیه اخبار و اطلاعات شبکه در این قسمت به نمایش در خواهد آمد

 

3 استفاده از سامانه باشگاه مشتریان

هدف اصلی نرم افزار باشگاه مشتریان و یا برنامه های وفاداری نظیر آن، ایجاد رابطه ای دوطرفه با مشتری است، در تعریف انواع روش بازاریابی، از تبلیغات به عنوان یک مونولوگ یاد می شود، ارتباطی یکطرفه که فقط پیام شما را به گوش مخاطبان احتمالی می رساند، اما در سیستم های مشتری مداری و برنامه های وفاداری مانند باشگاه مشتریان، این ارتباط به یک دیالوگ تبدیل می شود. به این معنا که مشتری در تعامل با کسب و کار شما قرار می گیرد و احساس می کند نظرات او نیز برای شما دارای اهمیت است، همچنین در یک باشگاه مشتریان حرفه ای مشتری کاملا درک میکند که شما قدردان وفاداری او هستید و برای مشتریان وفادار خود منافع بیشتری را در نظر گرفته اید.

در صفحه اختصاصی هر پذیرنده یک گزینه با عنوان باشگاه مشتریان وجود دارد ، کاربران با مراجعه به این بخش می توانند در باشگاه مشتریان پذیرنده ثبت نام کنند شما قادر خواهید بود،  اطلاعات کاربرانی که در این بخش ثبت نام کرده اند را بررسی و از اطلاعات خروجی بگیرید و می توانید به اعضای باشگاه مشتریان خود پیام بدهید و یا امتیازاتی را برای آنان در نظر بگیرید و به آنان را اعلام نمایید .

4 استفاده از سامانه پیامک بی پی کارت

امروزه پنل های اس ام اس با توجه به امکاناتشان قیمت گذاری میشوند و هرشغلی با توجه به نیازهای خود امکاناتی را برای پنل اس ام اس خود درخواست میکند.سامانه ارسال پیامک بی پی کارت ارائه دهنده پنل اس ام اس با امکانات ویژه به صورت کاملا رایگان است که در اختیار پذیرندگان قرار می گیرد. از پنل اس ام اس در مشاغل گوناگون استفاده های متفاوتی می توان انجام داد و عموما پیشنهاد ما استفاده از پنل اس ام اس برای حفظ مشتری است(نه لزوما جذب مشتری).

یکی از مهمترین شیوه های اقتصادی و مشتری مداری حفظ مشتری است و همچنین یکی از بهترین روش های حفظ مشتری این است که در ایام مختلف یاد آور بشوید که مشتری عزیز ما در فکر شما هستیم.حال یکی از ارزانترین و راحت ترین و موثر ترین ابزارها پنل اس ام اس است. پنل اس ام اس به ما کمک میکند که هروقت خواستیم پیغامی به مشتریان خود بدهیم.

امکانات سامانه ارسال پیامک بی پی کارت

  • ارسال پیامک
  • دریافت پیامک
  • ارسال انبوه
  • ارسال هوشمند
  • ارسال متناظر
  • ارسال از طریق کد پستی
  • ارسال فلش
  • ارسال منطقه ای از طریق دکل ایرانسل و همراه اول
  • ارسال بر اساس سن
  • ارسال بر اساس جنسیت
  • ارسال زماندار
  • ارسال بین المللی
  • امکان کد خوان
  • امکان برگذاری قرعه کشی
  • امکان نظر سنجی
  • امکان برگذاری مسابقه
  • امکان ارسال خودکار
  • نوبت دهی
  • منشی هوشمند
  • ارسال پیامک مناسبت
  • منشی
  • انتقال پیامک
  • تحلیل گر
  • ایمیل پیامک

 

5 ثبت موقیعیت شغلی در سامانه مسیر یابی بی پی کارت

امروزه تقریبا تمام تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به GPS مجهز هستند. نرم‌افزارهای مسیریابی به وسیله اتصال به ماهواره‌های GPS از طریق تلفن‌همراه و به کمک اینترنت، مکان جغرافیایی دقیق شما را پیدا می‌کنند و روی نقشه نمایش می‌دهند.

کاربر برای جابجایی بین نقطه «الف» به نقطه «ب» این امکان را دارد که با کمک اینگونه اپلیکیشن‌ها نزدیکترین مسیر را شناسایی کند. فقط کافیست پس از مشخص شدن محل جغرافیایی خود، مقصد را روی نقشه مشخص کرده ( در سامانه مسیر یابی بی پی کارت مکان جغرافیایی پذیرندگان در سامانه ثبت و کاربر فقط با کلیک بر روی نام واحد پذیرنده آن را به عنوان مقصد انتخاب می نماید ) و درخواست مسیریابی دهید. نرم‌افزار مذکور با استفاده از الگوریتم‌های مسیریابی، نزدیک‌ترین مسیر را به شما نشان می‌دهد.

خوشبختانه چند سالی است که این سرویس ترافیک شهری را هم تشخیص می‌دهد و علاوه بر مسافت، فاکتور کم‌ترافیک‌ترین مسیر هم به گزینه‌های انتخابیِ مسیریاب‌ها اضافه شده است. بنابراین زمانی که مشتری شما از سامانه مسیر یابی بی پی کارت استفاده می کند، به دلیل در نظر گرفتن دو بعد مسافت و ترافیک، قطعا از بهترین و سریع‌ترین مسیر به واحد صنفی شما خواهد رسید.

6 - طراحی یک صفحه گرافیکی اختصاصی با اطلاعات شغلی واحد صنفی کتابچه الکترونیک راهنمای اعضای بی پی کارت

وجود مجموعه ای از مشاغل مختلف، فروشگاه ها، مراکز خرید، شرکت های خدماتی و غیره در کنار هم سبب ماندگاری بیشتر نزد مردم و توانایی بیشتر در جذب مشتری می شود. کیفیت کار سبب اعتبار بیشتر آگهی شده و ماندگاری آن به مراتب بیشتر از سایر روش های تبلیغاتی است.

از این رو شبکه بی پی کارت برای هر پذیرنده صفحه اختصاصی را توسط تیم طراحی خود آماده و پس از طراحی در دسته بندی هر صنف قرار می دهد و این پک را در اختیار مشتریان شبکه قرار می گیرد تا به آسانی و در صورت نداشتن اینترنت بتوانند اطلاعات کاملی را در خصوص هر واحد صنفی بدست آورند .

7 امکان مشاهده گزارش های مالی پایانه فروش بانکی و غیر بانکی

این امکان کمک به سزایی در بررسی عملکرد فروش ، کمک به سیستم حسابداری و مقایرت گیری برای واحد صنفی خواهد داشت ، شبکه بی پی کارت با ایجاد مانیتورینگ بررسی گزارشات مالی برای صاحب کسب و کار تصمیم گیری در این حوزه را بسیار سهل وصول نموده است .

8 امکان استفاده از جشنواره امتیازی

با توجه به فضای رقابتی در هر کسب و کار ، برای هدایت مشتریان نیاز به ایجاد انگیزه در مشتری به شدت احساس می شود ، از این رو شبکه بی پی کارت امکانی را فرآهم نموده تا مشتریان پس از هر خرید ، امتیازاتی نیز دریافت نمایند ، که در دروه های فصلی این امتیازات در قرعه کشی ها شرکت و شانس برنده شدن مشتری را افزایش می دهد .

با این طرح صاحب کسب و کار با هزینه ای اندک انگیزه لازم را در مشتری افزایش داده و مشتری با توجه به دریافت امتیاز در بستری امن و بدون تقلب شاهد نتایج خواهد بود و همچنین با در نظر گرفتن امتیاز بالاتر شانس برنده شدن را افزایش می دهد ، مشتری ترقیب به خرید مجدد خواهد شد .

نحوه استفاده از جشنواره :

در پنل اختصاصی پذیرنده عضو شده در شبکه و در قسمت جشنواره امتیازی گزینه های زیر قابل مشاهده خواهد بود .

دوره ها : در این قسمت پذیرنده مدت جشنواره  را بررسی خواهد نمود

افزایش اعتبار : در این قسمت پذیرنده قادر خواهد بود ، امتیازات خود را جهت تخصیص به مشتری افزایش دهد .

تخصیص امتیاز : در این قسمت واحد صنفی بدون اتلاف وقت و در پروسه ای ساده با وارد کردن مبلغ خرید و شماره همراه مشتری امتیاز خرید را به مشتری اختصاص می دهد و در همان لحظه امتیاز تخصیص داده شده به همراه یک نام کاربری و رمز عبور برای مشتری پیامک خواهد شد تا مشتری بتواند در پنل خود امتیازات کسب شده ، نتایج و همچنین سایر امکانات شبکه را در دسترس داشته باشد و همچنین در این فرآیند نام و شماره تماس مشتری به صورت خودکار در سیستم باشگاه مشتریان آن واحد صنفی ثبت خواهد شد .

امتیاز کاربران : در این قسمت واحد صنفی قارد خواهد بود ، امتیازاتی که در دروه جشنواره به مشتریان اختصاص داده است را بررسی نماید و فروش خود را در دوره جشنواره ارزیابی نماید .

9 - صدور گواهینامه فروش اقساطی ، تخفیفی برای واحد صنفی

برای تمامی پذیرندگان شبکه پس از بررسی توسط تیم بازرسی گواهینامه فعالیت در شبکه بی پی کارت صادر می گردد ، مشتریان شبکه با رویت این گواهینامه از تضمین قیمت و کیفیت کالا و یا خدمات واحد صنفی اطمینان حاصل می نمایند و این امر تاثیر  بالایی در فروش و جذب مشتری خواهد داشت .

10 عکاسی و تصویر برداری ار واحد های صنفی عضو در شبکه

با توجه به اینکه مشتریان قبل از مراجعه به واحد های صنفی سعی بر این دارند تا اطلاعات کاملی از آن واحد به دست آورند ، شبکه بی پی کارت با به کار گیری تیم متخصص در حوزه تصویر برداری اقدام به تهیه تصاویر واقعی از واحد صنفی می نماید و با در اختیار قراردادن این تصاور به مشتریان تصمیم گیری را برای آنان آسان مس نماید و از سوی دیگر برای واحد صنفی تبلیغاتی موثر و هدفمند را به ارمقان خواهد آورد .

11 - معرفی در کانال تلگرام و اینستاگرام

تمامی پذیرندگان در شبکه های اجتماعی بی پی کارت معرفی می گردند ، با توجه به فعالیت های گسترده تیم سوشال نتورک شبکه بی پی کارت که با تدوین برنامه های انگیزشی برای جذب مشتری برای پذیرندگان شبکه اقداماتی را صورت می دهند که بازار هدف هر واحد پذیرنده شناسایی و به سمت آن واحد هدایت گردند .

12 - جذب مشتری جدید و تبدیل مشتری گذری به مشتری دائم

هدف اصلی شبکه بی پی کارت جذب مشتری برای واحد های صنفی عضو این شبکه می باشد که به واسطه زیر ساخت های ایجاد شده توسط این مجموعه با امکاناتی نظیر اعطای اعتبارات قرض الحسنه به سازمان های دولتی ، فعال سازی کارت بانکی در شبکه تخفیف ، با بالا بردن قدرت خرید و ایجاد انگیزه ، مشتریان را به سمت واحد های صنفی عضو هدایت و با برنامه های انگیزشی بعد از خرید مشتری را به خرید مجدد ترقیب می نماید و این امر باعث تبدیل مشتری گذری به مشتری دائم می گردد .

13 معرفی کشوری توسط تیم بازرگانی شبکه بی پی کارت

شبکه بی پی کارت با دارا بودن شعبات فعال در سراسر کشور و با بکارگیری افراد متخصص در حوزه بازرگانی در تمامی سازمان ها ، ارگان ها و نهاد های دولتی و از سوی دیگر کارخانه جات ، شرکت های خصوصی و نیمه خصوص در سراسر کشور به معرفی پذیرندگان و جذب پرسنل آنان برای خرید از مراکز پذیرنده فعالیت می نمایند ، این امر باعت تبلیغات هدفمند برای مراکز و ثبت برند تجاری هر مرکز می گردد .

14 پشتیبانی

تمامی مراکز به مدت 18 ماه شمسی از زمان عقد قرارداد در سامانه بی پی کارت مورد پشتیبانی قرارگرفته و توسط تیم پشتیبانی در سراسر کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 


ارسال نظر

نام

پست الکترونیک

شماره موبایل

عنوان

پیام شما

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه ساز
عمومی
خصوصی


بی پی کارت

شرکت بارمان پارسه امرتات مدیریت کنسرسیوم پارسه و صاحب امتیاز شبکه بی پی کارت با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری با بزرگترین بانک جهان اسلام ( بانک ملی ایران ) با هدف بالابردن قدرت خرید در اقشار مختلف جامعه و همچنین رونق بخشیدن به کسب و کار های کوچک و بزرگ ، با تاسیس شعب در سراسر کشور گام های محکمی در مردمی کردن اقتصاد برداشته است و در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد



پیوند های شبکه بی پی کارت
جشنواره های بی پی کارت مسئولیت اجتماعی قوانین و مقررات سوالات متداول پایگاه دانشی شعب کشوری
پیوند ها
بانک ملی ایران شرکت پرداخت الکترونیک سداد شرکت پشتیبانی افزار های رایانه ای سداد (پارس) شرکت بیمه ما
پیوند های عمومی
پایگاه اطلاع رسانی دولت مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد) پلیس فتا آشنایی با بانکداری اسلامی سایر پیوندهای مرتبط
شرکت های کنسرسیوم پارسه
شرکت بارمان پارسه امرتات کانون آگهی و تبلیغات پارسه شرکت دانش بنیان بیلیم افزار نوین آینده
عضویت در خبرنامه

برای دریافت آخرین مطالب و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

دانلود اپلیکیشن

برای دریافت لینک دانلود شماره موبایل خود را وارد کنید



بی پی کارت بی پی کارت  لوگو ساماندهی بارمان پارسه امرتات بی پی کارت

تمام حقوق سایت برای بارمان پارسه امرتات محفوظ است 2015-2019